zeynebinannesii28 Tecrübeli annelerim sorum size; göğüsüm bazen sert oluyor bazense yumuşak. Yumuşak oldugu zamanlarda sütüm yok mu acaba diye düşünüyorum beni aydınlatır mısınız?
Buseugurlu zeynebinannesii28 bebeğim 15 günlük daha düne kadar semsert olan göğüsler dünle bugün yumuşak oluyo ama emzirmeden süt sağıp baktığımda gayet sütüm geliyodu benim içinde stresli bir durum oldu 2 gündür 🤦🏼♀️
Dondurmalikahve zeynebinannesii28 Asıl yumuşak olduğu zamanlar bebeğe kilo aldıran süt olur yağlı süt yavaş gelirim ama bazı bebekler tazyikli sevince anneler yetmiyor sanıyor.
Buseugurlu Dondurmalikahve 15 günlük anneyim sert göğüsten yumuşak göğüse geçtim ama dolu olduğunu hissediyorum. Sütüm değişmeye mi başladı
zeynebinannesii28 Dondurmalikahve evet ilk bebegim olduğu için acemiyim bilmiyorum bazı şeyleri öğrenmiş oldum teşekkür ederim 🌸
zeynebinannesii28 Buseugurlu bende 30 günlüğüm ilk günlerde kolostrum denilen proteini yüksek yağlı süt geliyomus bebişin kilo alması için büyük ihtimalle odur
papatyahanim0905 Süt dolduğu zaman sertleşir göğsünüz. Bebeğiniz içtikçe yumuşar bu süt azaldığına işaret değil. Merak etmeyin. Sağlıklı beslenin. Suyunuzu bolca için içinizi ferah tutun. Sütüm azalıyor diye düşünmeyin. Pozitif olun. Düşünce hemen sütü etkiler 😘😘😘