Merhabalar oğlum 21 aylık ve bazı şeyleri beni korkutuyor o yüzden yazma ihtiyacı duydum.
Oglumla haftada 3 gün kreşe gidiyoruz hergün 1 saate olsa parka cıkartırm . Ama nedense parktaki ve okuldakı bütün cocuklardan korkuo ve mesafeli davranıyor genel olarak bi çok şeyden korkar tırsak biraz . Cocuklwrdan korkması normalmi? renkleri ve bazı harfleri öğrendi ama coook fazla tekrarlıyo diyelimki araba mavi renkte ve gün icerisnde cok fazla bana gösterip mavi diyo defalarca ikna olmuyo.. tekrarlıo brnımde tekrarlamamı istiyor tekrarlayıcı bazı hareketleri var atıyorum müzk acıosam kucagıma kosup hadi dansedelim diye ama bunu kucagımdan ındırgm an defalarca tekrarlamı istiyor gülüyo sevinclı mutlu ama cok fazla terkrar istemesi korkuttu biraz benj.. öğrenime acık.. bi kelime söylediğimzde teleffuzu doğru olmasada konusmaya calısıo kum diyorum mesela o mum diyo bi çok şeyin ismini biliyor .. isime tepki konusunda ise şöyle adını söyleyince bakmaz öyle cok fazla ama adını söyleyip baaak! Kelimesini ekleyince o an bakar otistik korkularım vardı ama bası konularda iyi bazısında kötü mesela bye bye yapar yeni kelime öğrenmeye hevesli ne görse kaldırır ismini söylmemi ister ve öğrenirde ama gel dediğimde gelmez ver diğim bişeyi vermez genek olarak ama mesela suyun nerde köpek nerde dediğimde gidp kendısı alır anlıyor beni ver dediğimdede yere atar oyun esnasında eğerki bişeyi acamassa veriyo acmam icin .. benı en cok korkutan şey 1 arkdslık kurmaması anne babadan harıc bi cok insana mesafeli davranması .. ama eğer o insanlar mesela ona şarkı söyledğinde direk göz temasına gecip usulce dinliyor .. 2 tekrarlayıcı davranışları 3. Ver dediğimde birşeyi vermemesi … şimdiden yorum yazan herkese tskler🙏❤️