Kızlar kızım 8 aylık, eline ne zaman bir şey versem (çatal kaşık ya da yiyeceği herhangi bir şey) misal çatal, önce elinde bi 180 derece çeviriyor sonra ağzına alıyor, ara ara 360 derece çeviriyor, sürekli düz verdiğim şeyleri tersine çeviriyor. Bunun otizmle bi alakası var mı acaba?