Ikranurhtc Selam kızlar hiç giymediğim geceliklerimi satmak istiyorum ilgilenenler baksin fotoğrafları ekleyeceğim yorumlara
Ikranurhtc Ikranurhtc Mor olan şortlu takım diğeri elbise ikiside miorre marka hiç giymedim xl-xxl uyumlu ilgilenen detay sorabilir
Ikranurhtc Ikranurhtc 6 li takım hiç giymedim yazlik şortlu takım kışlık uzun pantolonlu takım elbise ve sabahlik şeklinde xl uyumlu ama geniş bir yapısı var saten
Ikranurhtc PinkLove_ niye çıksın isteyen giyer istemeyen giymez ayıp birsey değil bu oturup yatak muhabbeti yapmıyorum sonuçta yazlik kışlık ayırıyorum bazanın altından çıkardım simdi dolaba falan attim burda da hep kadın olunca burayada atayim dedim 🌸
PinkLove_ Ikranurhtc ayıp bir şey değil tabii ki ben ayıp bir şey olduğunu söylemedim buradakiler karşılar ayıplıyorlar😂
Ikranurhtc PinkLove_ aman onlara kalsa hersey ayıp gecelik diye başlığa yazdım hoşlanmayan girmesin valla canım 😂
Ikranurhtc biyiksiz_yorumcu evet dedim ya babanın altından çıkardım elbise şeklinde olanın manken üzerinden fotoğrafını ekledim netten bulup ama diğerlerini bulamadım
Ikranurhtc Deletedmom_62 canım ben 100 kiloyum ama boyum uzun göstermiyorum bana olur mesela geniş baya çünkü
Deletedmom_62 Ikranurhtc fiyati çok iyiymis ama bana olur mu onu ondan emin olamadım 126 kiloyum boyum 1.64
Ikranurhtc Deletedmom_62 canım ben ne söylesem yanlış olur şimdi olur derim olmaz mahcup olurum bu kez oyuzden sen bilirsin 🌸
Deletedmom_62 Ikranurhtc evet haklısın canım alırım olmaz sıkıntı olmasın en iyisi sana hayırlı satışlar 🤗