Emine_elis 10 gün oldu doğum yapalı göbeğim baya indi ama ne zmn ne şekilde sarmam gerekyr sizler nasl yaptnz
silad70 Sezeryan korsesi aldım ben medikalden 1 hafta kullandım çok rahatsız ediyo ama içi pamuklu rahatsız etmeyen korselerden alabilirsiniz ben 3. Günü Takmaya başlamıştım