Ervanurun_annesi123 Kızlar bebeğim noonan sendromlu gelişimi hiç yok şuan 13 aylık ama 7 kilo doktor büyüme hormonu tedavisi başlayalım dedi ama ben kararsızım çünkü yaşı küçük bizim yaşımızda olup hormon kullanan oldu mu
Kaan01 Ervanurun_annesi123 bnm oglumda dediginiz sendrom yok ancak boy kilo cok kotu tahlil de yaptirdik sonuclari daha gorusemedik
Ervanurun_annesi123 Kaan01 bu sendrom her çocuğu farklı etkiliyor bizi de gelişimden etkiledi inşallah sizinki de tez zamanda düzelir sizin boy kilo yaş kac