Tgbaondrr
Neden sadece aç olunca mı ağlar bebekler 🙂 diğer dertlerini konuşarak mı hallediyolar 😊 mesela gazı olunca anne gazım var mı diyor? Sadece acıkınca mı ağlıyor? Yukarıya da yazmışlar bebekler sadece aç olunca emmezler.
Benden tavsiye Dr kontrolü olmadan başlamayın mamaya, kendi kafasından başlayıp pişman olanlar olabiliyor.