Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık prematüre bir bebek, 1 ay sarılık yaşadık yeni doğduğunda, mama takviyesi yapmak zorunda kaldık. Şimdi büyüdüğü için artık sütüm yetmiyor özellikle gündüzleri. Doymadigi için de yine mama takviyesi yapıyorum ama bu sefer de memede süt azalınca tutamiyor sinirleniyor ağlıyor. Memeyi bırakacak diye korkuyorum. Meme çok dolu olunca sıkıntı yaşamıyorum. Gündüz ne yesem içsem de çok sütüm olmuyor yani olmasi için en az 3-4 saat emmemesi lazım. Artırmak için neler önerirsiniz yardım edin bana 🙏