dondu_andac Oğlum 5 aylık mama sandalyesi e oturtsam sorun olur mu siz kaç aylıkken kulllanmaya baskadiniz
Ysgl26 dondu_andac ek gıdaya başladığımızda oturtmaya başladım ben canım. Ne zaman desteksiz oturmaya başladı o zaman mama sandalyesi demişti doktorumuz
EcrinMasal29 dondu_andac 5 ay 13 günlük benımkı de bende oturtsam mı bılemedım ve ek gıda olarak bısey verıyor musun sen
dondu_andac EcrinMasal29 bugun sadece yoğurt verdim canım bı tatlı kaşığı yedi yarında vericem yavaş yavaş tattiricam artık herseyden
Melis1706 dondu_andac ek gida icin niye bu kadar acele.ediyorsunuz ben anlayamiyorum doktorlar ozellikle 6 ay diyor benim doktorum 6,5 aylikken baslat dedi hatta sadexe mamayla beslenmesine ragmen
dondu_andac Melis1706 benim doktorumda verebileceğimi söyledi canım doyasıya yedirmiyorum zaten sadece tattiriyorum