ehlenmomyy benim ablam ve yeğenim geçirdi aylarca uğraştılar doktor doktor gezdiler aylar geçmesine rağmen evde herkeste yara şeklinde olmuştu. Sonra bi doktora daha gittiler egzamada var demişti bioderma atoderm diye bi krem aldı nemlendirici şuan geçmiş yok diyodu ama baya uğraşmışlardı. Belki farklı bi alerjik reaksiyonda olabilir dediğim gibi yanlış yönlendirmek istmem