Merhaba herkese iyi bayramlar 🙏🏻 7 ay 7 günlük bebeğim ek gıdaya geçtiğimden beri yani bir aydan fazladır kendi iradesi ile kaka yapmıyor sürekli zeytinyağı sürmeyle fitille vs yaptırıyorum doktora danıştım dulcosoft şurup kullan dedi belirtilen ölçüde 5 gündür içiriyorum yine yok yapamıyor yedirdiğim kayısı armut vs onları saymıyorum bile neler denedim uyarmadan yardım etmeden tek başına yapamıyor 🙁 başına gelen çare bulan var mıdır ?