Merhaba. Buraya girerken çocuğumuzun yanına kaç kişi refakatçi olarak girebilir? Biz oyuncak kullanmayacağız sadece çocuk için gidiyoruz. Bir de tam anlayamadım girerken bu giriş biletini alıp bir de içerde oyuncakları kullanabilmek için ayrı bir yükleme mi yapılması gerekiyor?