Merhaba anneler kızım 2 buçuk yaşında çok çabuk hasta oluyo bir haftadır ishal ve kusma mahvetti hiç birşey yemiyo doğru düzgün önerebileceğiniz iştah açıcı bağışıklık güçlendirici bi şurup falan varmı balık yağını denedim ama asla içmiyo midesi bulanıyo