Arzu042 bizde eşimin ve benim kütüğümüzün olduğu illeri yazamıyoruz malesef 🤦🏻♀️
ama gidenleri çok gördük nasıl oluyor bilmiyorum. Şuan Konya’dayız ama gidemiyoruz. 😊🤭 Siz yinede yazın çıkıyor bazen.mesela burdaki polislerin %70 i Konyalı nerdeyse. Ve doğu görevine hiç gitmeyip burda emekli olacak olanlar var ziyadesiyle.. 🙂