kizcegunes valla en iyisini yapiyosunuz, bende vermedim şu an 19 ayligiz daha da vermem zaten
Kardeşimden biliyorum üst damak yapısı bozuldu süt dişleri dokuldukten sonra dişler çok zor geldi morardı falan ben damak yapısı için vermedim
He verilirse bile 40 çıktıktan sonra ilk dört ay verilebilir sonrasında kesilmesi lazım yine emzik kullanımının diye biliyorum
Ani bebek ölümlerini engellemek içinmiş o da
Siz gazını çıkarıp yan yatirirsaniz bi sıkıntı yaşamazsınız diye düşünüyorum kendisi dönmeyi öğrenene kadar bi sağına bi soluna her yatirista değiştirerek yatırın kusma boğulma gibi tehlikesi de olmamış olur