Fazla kullanmadım hatta hiç kullanmadım desem yeridir, bebeğim yoğun bakımda yattı çıktık deprem oldu evimizde kalmadık iki ay derken artık kilosundan dolayı içinde rahat edemez oldu o yüzden satıyorum ev içinde kullandım bi kaç defa da markete gittim rahattı sevmiştim☺️