Papatya-ya lc waikikinin bir çok ilk adım ayakkabısı yazan ayakkabısının altı ev patiği gibi. dışarıda giymeye uygun değil hiç, küçücük taşa bassa ayağına batar yani öyle diyim
waikikiden alacaksanız deneyip görüp alın. taban ne sert ne yumuşak olmalı. esnek, ayağa göre hareketlenen bir taban olmalı. bileğini kavramalı, hatta bulabilirseniz bi tık yüksek bilek alabilirsiniz