Kuzum11 evet sanırım kolik ağlama huzursuzluk alışkanlığı gibi birşey .. e sonra gaz +kolik çok çok zor . Bunu oğlumda tecrübe ettiğimizde geç kalmıştık çok tan koliğin en zirvesine gelmişti kızımda her ağladığında bi şekilde sakinleştirmeye çalışıyoruz ki koliği ilerlemesin . .