Bebeğim 2 ay 21 günlük çevremde çocuğa sürekli ağrı kesici ateş düşürücü vermem gerektiği ile ilgili ciddi baskı var çocuk ayaklarına masaj yaparken duruyor diye bacakları ağrıdığı tanısını koydular sürekli ağladığı için gaz sancısı ve biraz arsız her ağlamada calpol ver diyorlar bu ilaçların fazlası zarar değil mü yanlış mı biliyorum deli edecekler insanı not:ateşi 38 bile değil bebeğimin