Kızlar bir kaç haftadır ara ara bebeğimde böyle hırıltı nefes kuru öksürük nefes darlığı vardı. Alerjiktir diye nemlendirici hava alerji şurubu ile geçirdik fakat gece daha kötü oldu ve yaptığımız hiçbir şey geçirmedi hastaneye gittiğimizde yaygın bir hastalığın ismini söylediler endişeli halimden dolayı anlayamadım neyse orda Ventolin verildi. Bebeğim baya düzeldi. Evde de kullanmak için bize 4 gün boyunca 4+4+2+2 +0 şeklinde gündüz doz önerildiler fakat ilacı reçete edilmemiş. Bu ilaç sanırım bir puf şeklinde bir hava şeklinde var. Biz hastanede hava şeklinde almıştık. Şimdi hangisini alacağımızı bilemedik. Eczacıya danışacağız elbet ama tecrübeli anneler bar mıdır?