123PrensAnnesi123 biz Side kampina 3 kere gittik gayet güzel bir yer, denizi de çok güzel. Etkinlikler vs de iyi. Başvuru belli bir zamanda oluyor ama süresi geçti diye biliyorum. Yine de esiniz bir sorsun. Eşinizin takip edip başvurması gerekiyordu. Çıkması için puan sistemi var sanırım terörle mücadele komando falansa önceliği oluyor.