Dimitrina_kovaceva Bende bu ara yaptiracagim. Gözüm bir tık korktu çünkü doktorum kolun içinde yürüyüp gidebilir dedi 😂 nasıl ya dedim. Kasin içine gömülüyor, bazen yerinden çıkıp gidiyor dedi.
Adet kanamasini kesiyormus nadir olarak arttiradabilir dedi.
Gene de en mantıklı yöntem bu gibi geliyor. Spriale gram güvenim yok. Doğum kontrol hapı acayip kilo yapıyor bende. 3 ay kullandım 5kilo aldım direk. İğneleri zaten geçtim acayip hormonal dengesizlikler yapıyormuş.