Berna12 benim kız da böyle . Aksine daha çok sosyalleştirmek lazım , sadece anneyle sürekli beraber olunca yapışık ikiz gibi oluyor. Hatta mümkünse babası bazı öğünlerini versin diyor uzmanlar baba uyutsun . Böylece ayrılık kaygısıyla da baş edebilirler diye. Benim eşimde daha çok ağlıyor ama allahtan annem geldi bikaç gün rahat ettim🫣 birqz kendi haline bırakmak gerekiyor . Her mızıldadığnda tepki verince iletişim dili olarak kullanıyorlar sanırım 🙄