Aras_2323 Arkadaşlar 6 ay oldu doğum yapalı ama karnım hamile gibi şiş ne yapmam gerekiyor bu normal mi?Kilo değil şişlik var😞😞
Zlm Aras_2323 öncelikle doktora bı danışın ne olur ne olmaz ama yuruyus yapın her gün bol bol su için 6 ay olmuş toparlandiginizi hissediyorsanız mekik gibi karın egzersizleri yapabilirsiniz
Bibebek_ Aras_2323 aynı sorun bende de var o şişlik dediğimiz sarkan yağlı deri aslında mekik vs çekebiliyorsan çek bol bol yürü karın sıkılaştırıcı egzersizler var kısaca sporsuz olmuyor bebeğim küçük daha biraz büyüsün bende yapcam