Begummylmz ben termosa sıcak su koydum, biberonun içine de kaç ölçek mama yapacaksam o kadar koydum. Uçak kalkmaya yakın hazırladım mamayı, tam kalkış esanasında verdim. Ama bunu yaptığımda 3 aylıktı. Mamayı acıkır diye yapacaksanız binmeden önce de verebilirsiniz ama kalkış esnasında su da verebilirsiniz kulaklarının tıkanmaması için. Ayrıca uçakta kavanoz mama da veriyorlar ek gıdaya başlamış bebeklere. Kızım 1 yaşında, 5 kere bindik uçağa. Başka sorunuz varsa yanıtlarım.