Merhaba 15 gündür oglum azı dişlerini patlatıyor fakat sağ alt azı dişi 15 gündür sis şekilde bekliyor bir türlü patlamadı dış bende dün acile götürdüm meğer çocuğun dişi apse yapmış enfeksiyon kaptığı için diş patlayamamis. Antibiyotik verdi 1 hafta kullan geçmezse dişçiye götürün dedi. Çok korkuyorum dişçiye gitsek ne yapacak ? Antibiyotik ile şişlik iner mi ? Başına böyle bir olay gelen varsa bilgi verirmisiniz lütfen 😢