zumra13- Merhaba öncelikle herkesin bayramını kutluyorum 4 aylık bir kızım var o yüzde hemen hamile kalmak istemiyorum tekrar siz iğne mi kullanıyorsunuz yoksa hap mı
Minel-inannesi zumra13- ben hamile kalmadan once yasmin kullandim, dogumdan sonra emiyo diye cerazette kullanıyorum. Emmesi bitince tekrar yasmine geçiş yaparim yada deri alti implant taktiririm kesin çözüm 😊
zumra13- Tam anlayamadım nasıl kullanılıyor aile hekimliği söyler mi yoksa kadın doğumcuya mı gitmek lazkm hastaneden biraz uzağızda