Zaz24 kızım 5.5 aylık bizde tadımlara başladık.ilk günlerde benim kızımda itiyordu diliyle.şimdi yarısını yiyip yarısını atıyor😂🤦🏻♀️Doktorumuz bize sebzelerden başla yoğurt ver en son meyve deneyelim demişti.yoğurt,havuç ve kabak verdim ben.havuca alerjimiz çıktı kabakla yoğurdu severek yedi umarım kalanlarıda sever🤲