Merhaba herkese hayırlı bayramlar dilerim 🌺 Salı günü safra kesem alınacak. 1 aylık bebeğim var çok korkuyorum. Ameliyat nasıl geçiyor süreç nasıl ilerliyor ? Bebeğimi dikişlerimden ve ağrılarımdan rahat emzirecek miyim ? Beni unutur geri emmez veya sütüm kesilir diye çok korkuyorum ameliyattan da korkuyorum daha yeni sezeryan oldum çünkü . Bu ameliyatı geçirenler bilgi verip yardımcı olabilir mi? Çok stresliyim :(