Aluskus yani tek beslenme yapmış oldunuz siz uyanırsa mı veriyorsunuz uyanmadan mı , ya benim bebeğim 5 sularında bazen 4 gibi uyanmaya başladı beslenmeyi teke düştüm acaba acıkıyor mu anlayamıyorum bir türlü gün içinde beslenmesi de az düşmemem m gerekiyordu o yüzden annelerin tecrübelerini merak ettim