Aaddaa şaka mı bu ya benim bebeğimde 5 ay 11 günlük sayılıyor aynı sorunu yaşıyorum. Zaten içtiği mama miktarı gözüme az geliyor üstüne bide 2,3 saat de değil de 7,8 saate bir istediği için aç kaldığından eminim ağlıyorum artık sinirden. Şimdi stresim çocuğa geçiyor diyorum annem , eşim , kayınvalidem herkes deniyor yok anam yok çocuk ağzına alıypr biberonu ama ilerlemiyor