Kızlar oğlum 3 aylık olmak üzere bazen gazı aşırı kokuyor kaka yapmamasına bağlıyordum ama dikkat ettim kaka yaptıktan sonra da kokuyor. Benim yediklerimle alakalı olabilir sanırım ama ne yiyorum da oluyor? Günde 2-3 kere 60 cc mama da veriyorum. Neden kokar sizce?