Tek korkum kizim ek gida doneminde et.cunku ben kucuklugumden beri yiyemiyorum surekli istifra ediyorum kokusunu duydukca gordukce.annem bebekkende verirmis agzimdan cikarirmisim tek kofte yapabiliyorum oda eldivenle hatta eskiden maskede takiyordum balik yiyebiliyorum sonradan basladim ama pisiremiyorum arada da kofte yiyorum kurban bayrami zamani asla yiyemiyorum birkac ay bide kendim cig gorursemde yiyemiyorum hatta bazen tadi kotu hissedersemndirek birakiyorum.kizima yarin obue gun nasil verixem bilmiyorum cunku dokunamiyorum kokusuna tahammul edemiyorun.ben hep et piserken ayri odada burnumu hep peceteyle kapatip dururum var mi hic benim gibi olan nasil yaptiniz