Merhaba gecenin bir yarısı yazıyorum sütüm çok az hatta yok gibi çocuğum doymuyor farkındayım biberon da tutmuyor golden goat denedim hip denedim şimdi aptamil deniyorum hiç sevmiyor el gıda başlamıştık iyi gidiyor ama temel gıda anne sütü ve mama biliyorum. Gece beslemesi yapıyoruz 11 ve 3 te ams doymuyor şuan uyandı mesela biberon hiç tutturamadım lütfen yardım edin ne yapabilirim çok yoruldum