Burakbus geçtigimiz hafta kontrolumuz vardı, doktorumuz bize ufaktan gaz damlasını azaltın, kendisi çıkarmaya başlayabilir dedi. Biogaia’yi sordum, onu da kesebilirsiniz dedi ama probiyotik’i bırakmak ne kadar doğru olur emin değilim 🤦🏻♀️ sen ne zamana kadar kullanmayı düşünüyorsun?