Devlette anestezisiz yapiyorlar diye biliyorum canım. Özelde anestezi esliginde yapiyorlar sen hic bisey duymuyorsun. Ben Özelde çalışıyorum 4 bin civari fiyatı. Islemde 5 dk anca sürüyor ağrısız acısız, yarım saat istirahat ediyorsun uyanman bekleniyor sonra cikiyorsun hastaneden