2 yaşındaki kızımızı neredeyse son 6 aydır her ay kesintisiz 1 ya da 2 defa ateş, öksürük ,kusma nedeniyle doktora götürüyoruz. Her seferinde CRP si çok yüksek çıkıyor.( 180-235-150 vs.vs. hastaneye yatirmalik yüksek enfeksiyon degerleri).hasta olduğu zaman hiç bir şey yiyip iciremedigimiz için mecbur antibiyotiki iğne olarak istiyoruz. Bacakları artık delik deşik oldu iğneden. İğneleri kullanıyoruz(6-7 tane) çocuk düzeliyor. 10-15 gün sonra yine aynı sikayetlerle başa dönüyoruz. Ne yapabiliriz artık bizde tükendik.yavrucakta perişan oldu. Doktorlarda her seferinde enfeksiyonu çıkmış ilaç tedavisi başlamamız lazım lafı dışında birsey söyledikleri yok. Yahu bu niye sürekli böyle oluyor..biz nerede yanlış yapıyoruz. Neyi yanlış yapıyoruz da.bu kızin sürekli enfeksiyon değeri yüksek çıkıyor. Lütfen siz bir akıl verin