SedaveEla Kızlar anne sütü ile bssleniyo bebeğim grip öksürüyo hapşırıyo doktor serumfizyoloji verdi benim yapabilceğim başka bişey var mı
Aybukeekan SedaveEla ben ıhlamur vermiştim 30 cc günde yeni atlattık baya etkisi oldu bize doktor ubramin zero vermişti sabah akşam bi çay kaşığı beş günde atlattık çok şükür
Prenses_annesi04 SedaveEla hijenle gecirebilirsin sık sık elini yüzünü yıka bebeğin bide c vitamini agrikli besnlen sütüne girsinki bebek iyleşsin günah ya sıkı giydir birazda inşllah geçer
aura_meselesi_bu_sekerim SedaveEla SedaveEla sarımsak kürü ye (2 diş sarımsak 1 çorba kaşığı bal 3 damla limon) sabah öğlen akşam
betulmiran SedaveEla benimde bebeğim 4 aylık öksürüğü var , 1 diş sarımsağı iyice ezdim ¾ damla zeytinyağı koydum içinde beklettim iyice . Hatta şimdi ayaklarının altına birde göbeğinin altına sürdüm biraz bekleyeceğim çok faydalı
Sedacool Bebeğimin burun akıntısı vardı burum aspiratörüyle burnunu temizledim ve Çiğ sarımsak yiyip bol bol emzirmiştim