BskSrc CihangirAslan0 ahh ben de aynı dertten muzdaribim.. bir de 7 kilom yapıştı, gitmiyor 🤦🏻♀️ çözüm spor yapmak galiba…
Fusunf CihangirAslan0 bende hiç kalmadı valla hiç doğum yapmamış gibi bol su için yediklerinize dikkat edin ben etmiyorum bünyem böyle bide sporla
zeynebinannesii28 CihangirAslan0 bir ay önce doğum yaptım eve geldikten sonradan bu yana külot korse kullanıyorum karnım baya çekildi siz korse kullanmadınız mı
kubranurdemirkir Evrencakar çatlak için The touch çatlak kremini öneririm gözle görülür şekilde çatlakları onarıyor tamamen yok ediyor diyemem ama toparlanması konusunda ben çok faydasını gördüm.
HilalSs Evrencakar bu ben , Bir de doğum sonrası karın kası ayrılması oluyor ya bende bu açıklık çok fazla ondan da kaynaklı olduğunu okumuştum bir yerde .acaba açıklık nasıl kapanabilir ?
Ays0 Regl olmaya başladınız mı? Ben 6. Ayımda regl oldum ve o zaman hem kilo hem göbek baya fark etti. Şuan hala var göbeğim dumduz diyemem ama rahatsız bir görüntü değil bence dışarıdan baksan aa bu sezaryen göbeği demezsin
Adenmoms68 zeynebinannesii28 ben de korse aldım ama cok sıktıgı için canımı yakıyordı nereden aldınız acaba
Ogul_anasi_777 zeynebinannesii28 kilot korse sezeryan olanlara olur mu olursa 2. Bebegimde kullanayım
Alsya 14 aylik ikizlerim bi sene sonra duzeldi doktor korse önermedi organlarin yerine otursun dedi sadece hafif catlak ve hafif sarkik nasil duzelecek bilmiyorum herhalde germe ameliyati olurum ilerde
Yasemin-kckdgn Alsya ben Mayıs’ta olacağım göbeğimde fıtık oluştu onu yapmışken plastik cerrahlada anlaştık genel cerrahla birlikte girecekler ameliyatıma ikisi bir yapılacak ama çok stres yaptım bebiş 6 aylık daha tam ek gıdayı oturtamadım ve beni emiyor nasıl olacak bilmiyorum 😔
KumsallLina CihangirAslan0 maalesef benimde aunı şekilde. A ur cubur ,çikolata yemiyorum hala gitmedi
Asyams CihangirAslan0 8 ay once normal dogum yaptim eski kiloma geri donmeme reformer platese gitmeme ragmen bende de yumusak igrenc bir göbek var şaka gibi, bence genetik anneminde oyle neyse 😟😫
Adenmoms68 Asyams aaa normal dogumda kalmıyor dıyorlardı kalıyormuymus bende de var sezaryen göbeği inşallah kurtuluruz
Milagros CihangirAslan0 keşke 3-4 aylık gibi olsa bildiğin 6 aylık gibi geziyorum valla birde karın zarı yırtığı ve göbek fıtığı var ne biçim bir görüntü var.Egzersiz yapmaya da korkuyorum sıkıntı olacak diye hiç geçmeyecek sanıyorum.
Yasemin-kckdgn Milagros bende de var baba ameliyat diyorlar Mayıs’ta olacağım size ameliyat denilmedi mi ? Korseyle geziyorum fıtık büyümesin diye ağır kaldırmak ve spor kesinlikle yasak dedi doktor
Birazkahvee Bende aynıyım 3 bucuk ay olcak gitmedi. Ama sabahları sade türk kahvesıne 5-6damla limon damlatıp içmeye başladım. Akşamda uyumadan once sade soda limon zencefıl karıstırp ıcmeye başladım farketmeye başladı
plajterligi Birazkahvee emziriyor musunuz? Bende bu tarz şeyler yapıcam ama aşırı tatlı yiyorum bi de üzerine kahve içmek nasıl olur diye çekiniyorum
Alp06022023 Birazkahvee sabah aç karnına kahve vücutta ödem yapıp bir süre sonra kilo almanıza sebep olur