H_nurozkan Merhaba anneler biraz önce bebeğimi emziriyordum birden bire bi sıcak basması oldu bende sonra da çok şiddetli bi titreme oldu tansiyonum 13/9 nabzı 110 lara çıktı hala titreme var nabiz 114 olmuş ne yapabilirim ?
Blessed H_nurozkan nabız için kardiyolog gördükten sonra kan tahlili verin ve tiroidlere baktırın mutlaka, doğumdan sonra sıkıntı olabiliyor
H_nurozkan -_-hUysUzvetatlikadin acile gittim EKG çekildi sadece çarpıntı göründü ve nabzım 135 çıktı iğne yaptılar küçük bir serum taktılar sonra düzeldi
Haffuse Yeni anneysen, ilk emzirme donemlerinde bana da olyordu, bunye zamanla alisiyor… Biraz temiz hava al, tatli biseyler ye ve dinlen… Beslenmene ve sivi alimina dikkat et… Buna ramen tekrarlarsa, doktora görün
H_nurozkan Haffuse bebeğim 21 aylık canim ben bunu ara ara oluyorum kaç kez kardiyoloji ye gittim ritim holter takıldı ama bisey çıkmadı temiz diyor doktorlar
H_nurozkan Nurikooo gittim EKG çekildi sadece çarpıntı göründü ve nabzım 135 çıktı iğne yaptılar küçük bir serum taktılar sonra düzeldi