Kızlar 43 günlük bebeğim, çok fazla tazyikli geliyor sütüm sürekli boğulacak gibi oluyor ve memeyle kavga ediyor. Blok emzirme, yatay pozisyonda emzirme, makas hareketi falan yapıyorum ama düzelmek bilmedi bu tazyik. Çocuğum huzurlu huzurlu ememiyor yaa sürekli boğazına kaçıyor boğulcak gibi oluyo karnını tam doyuramıyo. Bazen normalleşiyo yaptıklarımla ama geçmiyor yanii meme reddi olacak diye korkuyorum. Nasıl geçiyo yada geçiyo mu önerisi olan varmı?