1_nisan İyi akşamlar hanımlar kullanıpta memnun kaldığınız bir saç düzleştirici öneriniz varmi ben daha önce arcelik kullanmıştım 10 sene kullandim plakalar eskidi o yüzden duzlestirmemeye basadi sizin önerebileceğiniz neler var makul fiyatlı olarak
kubratlass 1_nisan kuaför malzemeleri satan bi yer bulursanız orda çok iyi ve uygun fiyatlı bulabilirsiniz yada kuaföre gidiyorsanız o getirtebilir ufak bir komisyonla onun dışında bilindik markalarda uygun ve iyi bilmiyorum umarım biri çıkar /:)
Oglumcanim_ 1_nisan philipsin tarak düzleştiricisi Mükemmel . Saçlarım kabarık kıvırcık . Yani çok güzel yapıyor
NaimeYilmaz 1_nisan Remington Keratin Protect Saç Düzleştirici S8540 Ucuza kaçmayın derim, düzleştirici önemli.