Ydhk85 bir iki defa arabada değiştirdim ama genelde bebek bakım odası olan yerlere gittik, emzirme işini de iki kere klozete ayağımı dayayıp engelli kabininde ayakta emzirmiştim, onun dışında dün bi mekana yemeğe gittik mesela yemekten sonra en arka masalardan birine geçip emzirdim genelde de öyle yapıyorum ya da arabada emziriyorum, kızım 5 buçuk aylık