Bu öksürüğe ilaçsız çözüm yokmu arkadaşlar ya hafif kabarcıklar var dedi doktor 5 gün antibiyotik yazdı ama kızım içince kıısuyor ilacı ateşide çıkıyor ara ara calpol veriyordum şimdi onuda öğürüyor ne yapacağımı şaşırdım :( nebulizatör kullanıyprum 5 cc serum fizyolojik ile :( başka nasıl geçer öksürk daha 6 aylık