Merhaba arkadaşlar iyi bayramlar oğlum 20 aylık ve gece 2 defa falan sadece mama içmek için uyanıyor ama artık hem yaşından hemde sağlığı için iyi değil nasıl bıraktırabilirim formül mama içiriyorum 4 5 aylıktı başlamıştı sütümde vardı ama yetmiyordu halada emiyor ama keyfi