Remıngton aldım amcamın esıne koltuk altı ıcın kullandık annemlere geldıgı zamnlar. Tek tuk kalmıs. Annem cok kullandı onda pek tuy kalmamıs ben alt bacak yaptım alerjım oldugu ıcın onu fa yarım bıraktım cok az kaldı. Kısıden kısıye degısıyordır belkı . Fıyatı nasıl bılmıyrm 6750 bendekı. Kartısu daha fazla olanları alma sansıznız varsa ıyı olur malesef neredeyse cıhaz fıyatına degıstırıyorlar ve degıstrmek zor yanı ben merkezı arayıp sormustum degıstırecekken gebe oldugumu ogrenıp vazgecmıstım