Show_must_go_on Stardust1 Kuzenimin kızına yaptırdık 3 gün önce çok çok yükselmiyor ama ateşi ara ara çıkıyor bir halsizlik var onunda üstünde ne zaman geçer bilmiyorum ama geçmiş olsun 🙏🏻
Linam88 Stardust1 kızımda ateş çıkmamıştı hemsire ateş yapmaz demişti acaba kızınız hasta olabilir mi
Stardust1 Show_must_go_on Çok teşekkür ederim aynen bizimde öyle bugün baya keyifsizdi, iştahsızlık ve ara ara yükselen hafif ateşi var yarın 3 gün geçmiş olacak inşallah düzelir, sizin bebişte hemen atlatır inşallah 🙏🏻
Stardust1 Linam88 Yok aşıdan sonra oldu öncesinde birşeyi yoktu 37.5 37.7 arası yükseliyor ateşi de ama her bebekte aynı etki olmuyor demekki bilemedim 🤷🏼♀️
Linam88 Stardust1 aynen ebe bize ateş yapmaz diyince birde bizde yapmayınca kimsede yapmaz sandım Rabbim şifa versin