Haydinn İyi bayramlar öncelikle 🌸 4 gün oldu ilaç kullanıyoruz ağzında yaralar ama sanki hafifler gibi oluyor da tekrarlıyor gibi doğal önerebileceğiniz bir şey var mı
tostosumm Haydinn ben karadut özü veya şurubu alıp ağzına damlatmistim ağız yaralarına iyi geldiğini söylemişti biraz yakıyor ama benim bebeğimle oldu geçirdik şükür geçmiş olsun
Papatyaaa01 Haydinn el ayak hastalığı için ilaç vermiyorlar diye biliyorum kızım olmuştu sadece vucudundaki kaşıntı için krem vermişti doktorumuz
Haydinn Papatyaaa01 ağzında çıktı bizim ve yemek hiç bişi sürmüyor ağzına sadece anne sütü su bile içemiyor çok kötü antibiyotik ve ağız fısfısı ağrı kesici ilerliyoruz doktorun tavsiyesi ile
Noname21 Haydinn üç gün daha dayanın geçecek şimdi yapacağınız her şey yakacak orayı çünkğ ağız yarasına iyi gelen herşey asidik sirkeli su tuzlu su Pekmez
Haydinn Noname21 ay canım inşallah ya karbonatlı su ile siliyorum günde 1 defa maalesef hiç açmıyor ağzını
Ewolwia Bu hastaliga antibiyotik verilmiyor die dinlemistim doktorlardan.oglum 5yasindayken gecirdi ilac vermedi dktr sdce kasinti icin krem vermisti.zaman snrada iyilesti
Haydinn Ewolwia kızım üstelik kabızdı hafif geniz akıntısı da vardı ve doktorumuz enfeksiyon çoğalmadan başlayalım dedi önüne geçelim. Verdiği antiboyik içeriğide ağız içi yara iyileşmesi mantar aft için zaten her doktorun farklı çözümü demekki
Haydinn tostosumm yok estağfurullah daha iyi bazen kanıyor ağzı açıp bakamıyorum hiç müsade etmiyor ama en azından bi iki lokma birşey yemeye başladı
tostosumm Haydinn ah yavaş yavaş geçer inşallah çok zor bir sey benim bebek kaç gece uyumamisti hiç vallahi sabahliyorduk bulaşıcıymis bizde bilmiyorduk 2 hafta falan sürmüştü bizim yaralar falan anca geçti hiç iz kalmadı şükür
Haydinn tostosumm bizim ki de yerken birden ağlıyor açıyor demekki çok zor hiç hasta olmasalar keşke 😔