Merhaba ben de Hataylıyım çok geçmiş olsun 🙏🏻 Ankara’da yaşıyorum . Ankaradan aldıracak birini bulursan senden herhangi bir ücret talep etmeden beşiğimi verebilirim 3 yaşına kadar rahatlıkla kullanabilirsin oğlum hep yanımda yattığı için kullanmadık yepyeni bebekken içine koyuyordum sadece . Yatağı falan da var.