Kızım 5.5 aylık. Sepet beşiği var hiç yatmadı. Nerdeyse doğduğundan beri gece gündüz hamakta yatıyor. Altını minderle destekliyorum tabi. Son bir aydır falan gece çok sık uyanıyor. Acaba dönmek istiyor dönemediği için mi? Hamağını da çok seviyor aslında,hep arıyor yerini. Park yatak alıcaz 7. ayda. Kara kara düşünüyorum nasıl uyutucam onda diye. Bunun sallamasına alıştı çünkü. Ne yapmalıyım? 🤷🏽♀️